söndag 18 mars 2012

Veckans retro....

Oj vad jag har gjort mycket idag!
Känner mig faktiskt riktigt redig
Jag har tvättat alla fönster, dammat, kört ett antal tvättmaskiner och 
varit och sett på när barnen red på grannens häst, fikat med pappa.

Och så har jag pysslat i hop flera små fat.
            
Det är ju hur roligt som helst.
Nu har jag så många så det börjar bli trångt i skåpen!
Och väldigt lätt.
 Det är bara att gå till närmsta loppis, hitta fat och ljusstakar som man tycker passar bra ihop och limma ihop.



Till dessa har jag använt glassilikonlim men det går även med superlim.


Här har jag limmat ihop ett fat med ett snapsglas på fot.


Ett tvåvåningsfat.


Hoppas ni får en riktigt härlig start på nästa vecka.

Kram
L

3 kommentarer:

  1. Tack! för igår. Nu blir jag också sugen på att att göra fina kakfat. Dom blev så fina. Kram Sussie<3

    SvaraRadera
  2. Du glömde skriva att du även agerat sjuksköterska;-). Vilka fina fat!!! Jag blev också sugen på att göra några! Kram på dig!//Rally-Malin:)

    SvaraRadera
  3. Va pysslig du är, tjusigt =))
    kram Hanna

    SvaraRadera