onsdag 29 augusti 2012

Ordning och reda

Om förra året var ett renoveringsfritt år har det här blivit raka motsatsen.
Den här sommaren har jag fokuserat mig på ordning och reda.
 
Ordning och reda i tvättstugan,klädkammaren och pannrummet.

Det började med att jag köpte ett begagnat kök på Blocket.
Det var vitt och passade bra till tvättstugan men då passade jag på att byta tak, måla väggar och golvet fick också en ny kulör innan alla skåp var på plats.

Men så blev det lite underskåp över och de passade ju jättebra i klädkammaren.
Med en bänkskiva från IKEA blev det en perfekt bänk för att vika tvätt  på
och samtidigt får jag en bra plats för alla sängkläder.

Två överskåp hamnade i pannrummet tillsammans med några öppna hyllplan.
Så nu behöver inte mina blomkrukor stå på golvet
och källsorteringen fick en naturlig plats.

Nu finns det två underskåp och ett överskåp kvar.......

Hmm, var kan jag ha dem???

L
 

1 kommentar:

  1. Pysselrummet el så kan du stoppa in A och E om det bråkar. Släng i M med om han börjar tjafsa! ;-)

    Kram

    SvaraRadera