tisdag 29 juli 2014

DIY - Brickbord av gammal symaskin

Det är otroligt vad man hinner med när man har semester.

Har precis målat färdigt väggar och lister i köket och nu ska jag bara försöka övertala M att lämna in köksluckorna någonstans och få dem vitmålade.

Jag skulle nästan behöva ha semester ett helt år 
för att hinna med allt jag vill göra!
Men då hade det kanske inte varit lika roligt...


En gammal bricka/brödlåda fyndad på loppis + ett symaskinsunderrede och lite färg blir ett litet trevligt brickbord på den amerikanska verandan. 


Jag funderar på om jag ska skriva något på framsidan av brickan,
Någon som har något förslag?

Det blir inte bättre foton än så här när man fotar med mobilen men ibland hinner man inte hämta systemkameran...

Hej hej

L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar