torsdag 5 februari 2015

DIY - återbruka de gamla julkorten

Jag tycker det är roligt att kunna återbruka det mesta och när jag såg årets hög med julkort som skulle slängas
så tänkte jag att det måste man ju kunna återanvända...

Nu måste jag varna känsliga läsare för EXTREMT dåliga foton.
Jag hade bara mobilen till hands för min kamera låg på laddning.
Så då blir det som det blir...
Förlåt!!!


Jag använde mig av mina cirkelstansar för att ta fram de fina bilderna. 




När det var gjort letade jag i min pappershög efter papper som passade in.
En god jul stämpel i ena hörnet och sedan är det klart...


Så här...


Eller så här.

Som sagt, förlåt för de dåliga fotona men jag ville verkligen dela med mig 
av det här. Nu är årets första julkort klara...bara 320 dagar kvar till julafton :)

Ha det gott!

L


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar