tisdag 2 juni 2015

Nu var det klippt!

Så...
Nu var det gjort!
Jag har klippt av mig håret.

Ja inte jag själv förstås, det var härliga Lotta på klippLotta som gjorde det.
Jag håller mig till de som heter samma som jag!

Och inte allt hår heller, det räckte med ca 20 cm.

Ja, det här är jag ca kl. 17:10 i dag.

Låååångt hår som var tungt och svårt att sätta upp i en fin frisyr.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------


Och så här blev det senare ca 19:10

Kortare, uppklippt, lättare och rufsigare.


Eller kammat och prydligt.


Härlig sommarfrisyr. 
Långt med uppklippta längder.
Och mer uppklippt framtill.

Och ångrar jag mig kan jag ju alltid låta det växa ut igen...
Det går ju ganska fort!

Kram och hej

L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar