måndag 6 juli 2015

DIY - Pimpad husvagn

Jag blev så himla trött på vår husvagn. 
Hur den ser ut inuti, alltså.
Den är inte rolig i färgerna...
Det är inte så att den är gammal eller sliten eller på något sätt ofräsch.
Men jag var trött på färgerna helt enkelt.


Här är köket. Visst är det fint och ljust men så tråkigt.



Och det här är toaletten. 
Ganska tråkig våtrumstapet i ljus aprikos/rosa färg.
För att vara en Polar så tycker jag faktiskt att det är en "budgettoalett".
De kan bättre!

Men kolla in efterbilderna.
Ganska stor skillnad eller hur!!


Jag köpte vinylplast härifrån
Men det finns flera ställen som säljer. 
Det gäller bara att hitta någon som har rätt mönster som passar just dig.



Jag köpte tre meter och det blev ca 20 cm över + lite spill.
Det är som en helt ny vagn.


Jag är helnöjd!

Hej hopp

L



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar