torsdag 10 september 2015

Fyndig!

Hej hej
Ja, jag skulle bara visa en till klänning 
jag fyndade på PMU för några veckor sedan.
Herregud! Tänker du nu. 
Hur många klänningar kan en människa behöva ha?


Ganska många om du frågar mig.
Kostar de inte mer än 50- lappen så spelar det ju ingen roll.


Och just denna är en esprit klänning.
Ser helt oanvänd ut. 
Det är ju fördelen att köpa just klänningar på second hand.
De är sällan slitna, 
Jag menar, hur ofta använder man en sån här klänning?

Jag gillar den för den är höstig i färgerna 
och så sitter den sååå härligt på min kropp.

Ja, förutom puffärmarna förstås.

Det måste jag ju göra något åt.


Så där ja!
Mycket bättre. Jag känner mig så instängd i puffärmar. och så blir det knöligt om man behöver ha en kofta eller jacka över. 
Fast det har jag ju sagt förut, eller?

Tjolahopp!

L



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar