onsdag 27 januari 2016

in med ljuset!

Visst gillar jag julen men nu vill jag bara ha in vinterljuset.
Bort med allt det röda och in med det ljusa.

Eftersom vi har lågt i tak och ganska små fönster har jag tagit bort nästan alla gardiner och valt en ljus och naturlig färgskala.


Jag gillar den rustika stilen.
Och att blanda gammalt och nytt...


Som här, en ny bricka från Gekås får sällskap av en silvrig loppisfyndad sockerskål på fot och en liten suckulent. 
Gunghästen köpte jag på blomsterlandet för några år sedan.
Man vet aldrig var man hittar guldkornen.
Det behöver inte bli dyrt att inreda.
Mycket i inredningstidningar kan man hitta/göra billigare, 
det gäller bara att vara lite kreativ. Ibland måste man vrida och vända på en grej flera gånger innan man ser dess potential.


Trevlig onsdag

L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar