fredag 17 juni 2016

Ibland tar det stopp...

Att inte orka prestera 100% och ligga på topp är svårt när man är van vid det.

I bland måste man prioritera bort några saker i sitt liv,
även om det är roliga saker.

Att skriva på bloggen har varit roligt, men det har ibland känts som ett måste.
Jag kan inte ha massa måsten hängandes över mig nu.

Mitt inre säger stopp!

Jag kan sitta i pysselrummet och bara stirra på ett projekt i timmar utan att prestera något. Min hjärna är lite seg och jag har svårt att ta beslut.
Jag behöver semester och få vila lite.

Jag menar inte att det här är slutet för bloggen, absolut inte. 
Men jag kommer skriva lite när jag orkar 
och känner att jag verkligen har något att visa.

................

För någon vecka sedan tackade vi av en underbar person som betytt
otroligt mycket för mig i mitt yrke.
Man kan nästan säga att hon har varit som en mentor.

Vi åkte till ett mysigt ställe i Ljungskile där vi åt 5-rätters.
Maten var utsökt och serverades på underbara tallrikar
och vi åt med loppisfyndade bestick.


Rätt nr:2 missade jag att fota, den slank ner för fort...
Så kan det bli ibland.


Utsikten var också underbart vacker.
Och vi hade verkligen tur med vädret.

Det blev en härlig kväll med många minnen
och härliga skratt...

Tack Bodil för allt!

Kram kram

L


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar