lördag 12 november 2016

Min tolkning av veckans skiss #129

Nu var det LÄNGE SEDAN jag skapade en scrapbooking layout.

I början av 2016 satte jag upp ett mål att scrappa mer...
Jag var väl flitig i början 
och tänkte att en layout i veckan ska väl inte vara så svårt.
Fast något, typ livet, kom alltid i mellan 
och då prioriterades mitt scrappande bort.

Jag har mååååånga layouter kvar om jag ska göra 52 st detta året.

Men så fick jag en liten nytändning när jag var på Meet & greet 
mässan i Göteborg. Så nu rullar det på.
Och har man inte inspiration så kan man ju alltid gå in på veckans skiss som har en ny layout varje tisdag.

Den här skissen kommer därifrån och den har jag inspirerats av!

Och så här blev mitt bidrag denna vecka!


Jag har vänt och vridit lite på skissen men grundidén är densamma. 
Det här var ett bra sätt att använda upp alla småbitar som man samlar på sig.

Inspirerades också av all snö som ligger utanför, visst är det ljuvligt.
Älskar snö!!

Kram o hej
L



1 kommentar:

  1. Jaaa, så fint! Jag älskar skisser som man kan göra lite som man vill med, men inspirationen finns där som grund, och det syns verkligen här. Stort tack för att du är med och tolkar hos oss på VS.

    p.s. ledsen att kommentar kommer sent, men bättre sent än aldrig :)

    //Sofi

    SvaraRadera