måndag 20 februari 2017

Scrappat lite...cirkellayout

Äntligen!
Min skapar-anda är tillbaka :)

Hela hösten och vintern har det känts som att jag tvingat 
mig själv till att göra något kreativt.
Men nu känner jag att det spritter i mig och 
jag vill greja hela tiden med olika projekt.

Den här helgen har jag bla. snickrat, målat och scrappat.
och det finns inga krav, inget rätt eller fel...
Det är bara att lattja på och låta kreativiteten flöda.
Härligt!

Den här layouten har jag gjort efter en skiss från veckans nya skiss.


Så här såg skissen ut.


Det är svårt att hålla sig exakt till skissen, 
men det är ju inte det som är meningen heller.
Man ska ju inspireras.

Och eftersom jag har utmanat mig själv att jag ska använda upp det jag har 
och inte köpa nytt så rotade jag i mina rub-ons och hittade en journaling cirkel som jag köpt på Gekås för flera år sedan.
Den passade perfekt. 
I samma set fanns också ugglan och pilarna.

Och bästa färgkombon just nu är rött och turkost.
Me like!!

Kram kram
L

2 kommentarer:

  1. Underbar att din Mojo är tillbaka!! Härligt!! Och det blev en jätteläcker tolkning av min skiss. Härligt glada foton :) Så glad att du tog dig tid att vara med oss på VS och skapa! Kram Anna :)

    SvaraRadera