söndag 13 februari 2011

två lador

I dag har jag och Malin varit på shoppingtur.
TREVLIGT!
Först var vi på tygladan och hittade billiga tyger och annat spännande. Det är så roligt att gå runt bland alla tyger och spetsar.
Sedan åkte vi vidare till antikladan och fyndade ännu mer.

Här är mina fynd från antikladan........


och här är ett fynd till...



ljuvlig!!!!!
Tänk vad mycket små pryttlar jag ska sortera i den här.

Sedan av bara farten fick vi en massa saker på köpet.Tack vare Malin.


Sedan hittade jag ett otroligt praktiskt skåp till mitt scraprum. Men det fick stanna kvar.
Jag får inse att jag inte har plats för det. Men jag BEHÖVDE det verkligen.
Vem vet, är det kvar nästa gång kanske jag slår till.

Kran kram
Liselott

2 kommentarer:

  1. kran kram vad är det?
    Jag menade ju kram kram.
    Får skylla på att det är söndagskväll.

    SvaraRadera