lördag 14 maj 2011

Så lycklig!

Det finns något som jag gått och tänkt på ett bra tag. Jag hade mina aningar om att det fanns en skatt gömd på jobbet. Men jag hade inte mod att fråga rätt person om det. Men i går tog jag mod till mej, det var ju trots allt fredag, och frågade.
Och vet ni,skatten fanns!
Jo, på riktigt!! 
Och det bästa var att jag fick en del av den. GRATIS!!!!

Nu hänger den ovanför ena soffan i vardagsrummet.




Visst blev det bra!
Jag är såååååååååå lycklig.

Tack så mycket!

Kramar

Liselott

2 kommentarer:

  1. Jag förstår om du blev lycklig!!
    Vad kul att du vill vara med i min utlottning!
    Ha en bra lördag!
    Kram
    Ellinor

    SvaraRadera
  2. Hej" ja blogger hade problem häromdagen. Jag hann med dina lotter innan inläggen försvann.
    Så du är med på dragningen.
    Kram Fredde

    SvaraRadera