tisdag 22 april 2014

DIY - shorts av byxor

Nu har jag letat och letat efter ett par finare shorts som slutar vid knät men jag har bara hittat små minishorts som visar nästan hela låret.
 Det kan vara fint det med men ibland vill man inte visa så mycket hud...
Och jag vill faktiskt inte visa så mycket av mina lår offentligt.

Jag förstår inte varför jag ens brydde mig om att leta så länge efter något som jag så lätt kunde sy själv!
Ja, jag blir nästan lite arg på mig själv för att jag inte kom 
på det här på en gång.
Ursäkta bilderna...
jag hade feber den här dagen och jag orkade inte piffa så mycket.



Byxor 30:- PMU



Blus 20:- Loppis
Kavaj 40:-loppis i Kungälv
Skor 199:- skopunkten
Clutch 10:- PMU

En outfit för 300:- är inte illa.

Men nästa gång jag fotar så får jag allt fräscha till mig :)

Kraaam
L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar