lördag 20 december 2014

Men badrummet hinner jag väl fixa till lite innan jul...

Vårat badrum är inte stort och dessutom har vi bara ett.
Jag skulle nästan göra vad som helst för att få en toalett på övervåningen.
Men nu är det som det är och jag får dras med det badrummet vi har.
Men då får man ju göra det bästa av det, eller i alla fall så bra man kan...  


Här är en del av det, som det såg ut fram tills för några dagar sedan.
Sekretären flyttade in efter att vi slängt ut skötbordet bara för att förvara saker i den. Men när jag började röja häromdagen så insåg jag att det mesta kan faktiskt förvaras i tvättstugan eller under handfatet.
Så ut åkte även sekretären.


Och in flyttade en stol. Inköpt på favoritloppisen för 20:- vitmålad och klar.
Vilket kap!!
Stolsdynan Bertil från IKEA ligger på sitsen och en matchande matta från samma ställe pryder nu golvet.
Nu hade det varit fint med ett nytt handfat också!


Kramelikram
L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar