onsdag 18 mars 2015

Granny chic

Det är ju fantastiskt, 
Äntligen har jag kommit på vad jag har för stil!
( eller en av mina stilar i alla fall )

Jag snubblade över den när jag slösurfade på Pinterest häromdagen.
Granny chic!

Jag kände igen mig direkt. 
De lite urtvättade, matta färgerna.
De små söta koftorna med en chic blus under. 
Småmönstrat och vintage.
Ja, ni fattar!

   Clothes Casual Outift for • teens • movies • girls • women •. summer • fall • spring • winter • outfit ideas • dates • school • parties Polyvore :) Catalina Christiano

The colours and floral accent, but perhaps that bit too prim for Tourvel? 
  Tiffany Turquoise Cottage ...VIBEKE DESIGN   Love this...dottie angel.
♥ wonderful cottage bedroom
Bilder lånade från Pinterest

Ljuvligt och underbart!

Vilken stil har du?

Kram kram

L





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar