torsdag 12 januari 2012

På köksbordet.................. just nu i alla fall!


Den här tiden när vi precis har slängt ut julen tycker jag är svår.
Jag menar, hur ska man dekorera?
Det är ju för tidigt  men vårfärger och allt det där som hör våren till.
Så hemma hos oss blir det mycket vitt blandat med naturfärger
och gärna gamla rostiga pryttlar.
Som den här gamla kosjällan från vår gamla lada.

Det är roligt att fantisera om gamla saker.
 Var de har varit, vem som har haft den
och hur den hamnat på det stället man hittar dem..........
Tycker inte ni det?

Eller är det bara jag som har en konstig läggning
när jag dras till gammalt rostigt skrot??????

Kram på er

L

1 kommentar:

  1. Inte alls! :) Jag är precis likadan!
    Men min sambo undrar ibland om jag är riktigt klok när jag tar hem gamla rostiga saker. Han tycker det hör hemma på tippen ;) Men det gör det absolut inte, enligt mig. Värt hur mycket som helst! :D

    Önskar dig en riktigt trevlig helg!

    Kram Verra

    SvaraRadera