fredag 29 april 2016

30x30 layout

Att jag skulle scrappa en layout i veckan sprack liksom lite.
Det har kommit lite annat emellan kan man säga...
Annat pyssel, annat intressant och så "lite" förkylningar på det!
Tänk att man kan bli så trött i kroppen av en förkylning att man inte orkar pyssla...
Men nu mår jag bättre,
och jag har orkat skapa en layout efter en scraplift från cili in papers.
De har en tävling varje månad. Kul!

Dvs, man utgår från en annans layout och inspireras av den och så gör man något liknande eller väljer ut någon detalj.
Man kan också göra precis på samma sätt om man vill.

Så här blev min tolkning.





Och här är layouten som jag scrapliftade.

img_7187

Jag inspirerades av textremsorna, den svarta smala ritade ramen runt hela layouten och hjärtdetaljen vid fotot.
Och "flowet" i upplägget, att det drar sig upp mot högra hörnet...
Äsch, ni fattar va?

Hej hej

L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar