söndag 14 maj 2017

scrapbooking 30x30 layout med cirklar

Heeeej!

Underbara sköna söndag, och jag har inget inplanerat.
Ska bara gå hemma och fixa lite, städa lite, tvätta lite...
Ja, jag kan nog få den här dagen att gå :)

Jag har som vanligt scrappat lite i veckan. 

Här är mitt bidrag...





Jag använde mig av en naturfärgad cardstock till bakgrund.
Sedan letade jag i min restlåda efter småbitar som matchade.
Mina cirkel-stansar åkte fram och även symaskinen användes för att fästa alla cirklar.


Och så här såg skissen ut som jag utgick ifrån.


Nu när jag tittar närmare så blev min layout exakt som skissen.
Det brukar inte bli så för jag fladdrar ofta iväg i mitt skapande.
Men det är ju det som är så härligt med scrapbooking och att följa skisser.
Det finns inget rätt eller fel.
Det är ju att skapa som är poängen och att man är nöjd med resultatet.

Ha en härlig dag!

L

1 kommentar:

  1. Älskar din tolkning!! Härliga skogsfärger som passar utmärkt till fotot!! tusen tack för din tolkning hos oss på VS!! Kram Anna :)

    SvaraRadera