tisdag 22 februari 2011

Tokigt!

Jag är ju ny på detta med blogg och jag fattar inte allt.
Ibland glömmer jag att lägga de nya inläggen i rätt kategorier. Så då tänkte jag ju nu att det vore ju väldigt behändigt att kunna rätta till det i efterhand.
Men nej.
Det var svårare. Då helt plötsligt hamnade de sista jag la ut på bloggen någon helt annanstans.
Helknas!!
Alla kan inte vara bäst på allt.
Jag är det tydligen inte på att blogga......

Kram på er
Liselott
(nu ska jag inte glömma att lägga det här under rätt kategori)

1 kommentar:

  1. Hejsan! Tack för din rara kommentar :-) Rakspegeln tog mig ett tag att finna, nu har jag två :-) Du ska se att du finner en på något loppis i sommar, håller tummarna för dig. Men som du skrev, man kan nog göra en rätt lätt själv också.

    Ja det där med bloggers alla funktioner tar sin lilla tid att komma underfund med...Lycka till nu. Kram Paula

    SvaraRadera