onsdag 9 mars 2011

Skåpet som nästan blev mitt.

För några dagar sedan hittade jag ett jättefint skåp på Blocket.
Det var brunt (lätt att fixa till vitt!) och hade stått på ett logement.
Det hade både skåp och lådor. Det var helt enkelt perfekt, och så fanns det ganska nära.
Ja, att det fattades bakstycke var en annan sak.
Jag var snabb (tyckte jag) och mailade iväg en måttförfrågan.

Och sedan gick jag och väntade...........och väntade ...........och hoppades..

Så två dar senare fick jag ett mail från killen med skåpet.



Det var redan sålt!!!!!!!

Med sorg i hjärtat får jag börja leta efter ett nytt skåp.
Men inget kommer vara ens i närheten av det underbara skåpet från Lerum.
En sak har jag lärt mej dock.
Från och med nu ska jag ringa istället för att maila.

Kram kram

Liselott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar