onsdag 16 maj 2012

Långledig.........

Tänk vad skönt att det långhelg igen!
Den här helgen ska vi bara vara hemma och ha det gott!
Inga måsten är inbokade.......bara lugn och ro. Om det nu går med två livliga barn?

Om det är någolunda fint väder i morgon ska jag flytta lite grönsaksland....

Ja, det kanske är sent på säsongen att göra sånt, vad vet jag?, men jag har inte haft tid förrän nu.
Och jag tänker så här: Bättre sent än aldrig!!

Kanske ska jag baka lite med barnen också.....Neeeej, jag skulle ju INTE bestämma allt i förväg, utan ta dagen som den kommer!!
Måste bli bättre på det.

Just nu på trappen

Full fart mot helgen!!

Kram kram
L

2 kommentarer:

  1. Åh så fint du har gjort! :) jättegulligt!! :)

    Ja det är såå skönt med långhelg. Man tror knappt det är sant! :)

    Ha de fint!
    Kram Verra

    SvaraRadera
  2. Mysigt ni ska ha det! Vill också ha grönsaksland! Skulle finnas ett undermedel mot mördarsniglar! Kram Malin

    SvaraRadera