söndag 1 juni 2014

Vilken helg!

Trots att den här långhelgen inte började så bra i torsdags 
så blev den riktigt härlig i alla fall.
Till slut.

Det har gått i spadens tecken den här helgen. 
Först tog jag mig en tripp till Nisses i Uddevalla för att köpa lavendel och jättedaggkåpa.
Det blev liiite mer än så...
Som vanligt. 
Det är ju inte jättebilligt att köpa växter.
Väl hemma planterar jag och det blir sååå bra. Men så säger svägerskan att hennes väninna skulle göra sig av med massa växter så det var bara att åka och hämta, hurra!!
Nu fick jag MASSOR av Jättedaggkåpor, GRATIS!!!
Bara jag grävde upp dem själv, men det gjorde jag så gärna.
Fick även tre buskrosor med vita blommor.
Så i dag har jag grävt och planterat allt så armarna värker.

Men bra blev det...
Skulle kanske behöva några mer daggkåpor bara :)

Jag har även gjort några studentkort som en på jobbet har beställt.
Passade på att göra fler kort när inspirationen infann sig.






Insåg att jag skulle fotat korten INNAN jag la dem i cellofanpåsar.

Ha en härlig vecka
Kram L




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar