onsdag 27 augusti 2014

Onsdags outfit under 400:-

   
 Pinterest! 
                                                      Min variant!

Det är ju jättekul att hitta fina och inspirerande
outfits på Pinterest och sedan försöka komponera/kopiera 
dem utifrån min egna garderob.

Den här kjolen köpte jag på loppis förra året.
Jag använde den en gång och sedan har den hängt längst in och blivit lite bortglömd.
Men nu ska jag använda den mer.
Den är ju faktiskt både fin och bekväm!

Och sedan ÄLSKAR jag ju randigt!!!

Kjol loppis 40:-
Randigt topp Ullared ca 70:-
Halsband Klädkällaren 50:-
(Skor Skopunkten 199:-) 

Nu fick jag skorna av M så egentligen var ju de gratis...


Jag har nästan gjort det till en sport att hitta kläder på loppis.
Men jag är ganska kräsen och köper inte vad som helst, det måste vara helt, fläckfritt och snyggt.
Och passar det inte på en gång kan man ju alltid sy om dem så de passar.

Nästa onsdag kommer en hel outfit för under 100:-



Hej hopp
L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar