lördag 29 november 2014

Enkelt Tilda kort och adventsbryt

Tänk att snart är det december och första advent.
Jag vet det låter klyschigt men, tänk vad tiden går!
Jag vet ärligt talat inte var hösten tog vägen...
Dagarna bara svischar iväg och från att ha varit en lite seg och grå måndag har det hux flux blivit lördag!!
HUR GICK DET TILL??
Jag hade tänkt förbereda adventspyntet i tid, kanske redan i onsdags men det har varit så mycket på agendan hela veckan att jag helt enkelt glömde bort det.
Och när jag väl skulle leta upp den där lådan med stjärnor och stakar 
så hittade jag den inte.
Så först blev det till att städa förrådet, pust!
Till slut, längst in, under ett berg av sommarjackor,skor och flytvästar 
hittade jag lådan.
Men när jag tittar i den ligger det bara en ljusstake i lådan. EN!
Var tog alla de andra vägen??
J-*#¤R!! 
Jag slängde ju alla andra förra julen för att de var trasiga, 
hade heeeelt glömt bort det!!!
Så det blir att ta sig en tur upp till stan i dag då för lite shopping...
Men då kanske M kan adventstäda när jag är borta??


Ett enkelt Tilda kort har det blivit mitt i all adventsbryt.
Det är mitt sätt att koppla av och rensa hjärnan.

Hoppas ni får en härlig första advent.
Nu ska jag åka och shoppa!

Kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar