torsdag 8 januari 2015

Vinterns underbaraste klänning!



Varje år, i början av december, går vi på julbord med M's jobb och varje år har jag lite ångest över vad jag ska ha på mig.
Och så var det även i år. Veckan innan julbordet sprang jag runt på shoppingcentret och tokletade efter NÅGOT jag kunde ha på mig.
I sista affären hittade jag den. 
DEN PERFEKTA KLÄNNINGEN!!!
Gissa om jag blev glad! Och det fantastiska är att det bara fanns EN klänning kvar. Och att den var i min storlek var ju helt otroligt, det händer ju aldrig...

Med en V-ringning i halsen och draperad i midjan är den perfekt för min figur.
Jag känner mig såååå fin i den!
Nu har jag använt den både på julbordet och på nyår och jag bara längtar efter att få använda den igen.
Jag tycker det är härligt att jag hittat en klänning som jag älskar...
Jag använder ALDRIG klänning, är helt enkelt ingen klänningmänniska.
Sedan är det ju faktiskt väldigt roligt att få gå i pumps med väääldigt hög klack, jag som bara går i lågskor. Nu syns skorna inte riktigt på bilden men jag lovar er...de är höga!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar