tisdag 15 december 2015

Det är trevligt med handgjorda armband.

Nu har tredje advent kommit och gått 
och jag försöker hitta julkänslan så gott det går. 

Dagarna varvas med jobb och julfester för barnen. 
Och där i mellan försöker jag klämma in lite pysslande.
Just i dag är jag hemma med en krasslig liten A så 
i dag blir det väl mest att passa upp och gosa med honom.

Som sagt, att skapa är som balsam för själen!
Det är roligt att ha handgjorda armband. 
Att alla är unika och är massproducerade.
Och jag har kommit på att det är roligt att tänka på namn som passar
till armbanden.

Tillåt mig presentera...

Ella.
Fyra radigt armband med småpärlor i grå/lila toner.

Majken.
Ett läder armband med röda kulor och större silverpärla.

Mei-Li.
Blå/vitt armband som är lite Kina inspirerat.

Sussie.
Svart/vitt armband som passar till det mesta.

Är det någon som är intresserad av att köpa så går det jättebra!
Det är bara att höra av sig!

Ha en riktigt trevlig tisdag!

Kram 
L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar