söndag 26 juni 2016

Hej hej...klänning blir topp - refashion

Att vila gör gott för kroppen.
Jag känner mig faktiskt lite bättre.
Men fortfarande är jag seg och lättirriterad.
Klarar inte minsta motgång.
Det var kaos i lilla E's socklåda och jag flippade ut totalt...
Inte normalt.

Men jag har faktiskt sytt lite.
Det är bra för hjärnan, tror jag.


Den här klänningen är ett loppisfynd som jag hittade i våras. 
Så här kommer jag inte använda den. 
Men som en söt topp kommer den bli bra.

Jag bara markerade var jag ville att den skulle sluta
 och sedan klippte jag av den.
Tänk bara på sömsmånen...


Ganska cool faktiskt.
Jag gillar den.
Även om jag ser lite skeptisk ut.


Och den lilla delen som blev över av klänningen kommer jag att spara.
Jag har ett annat litet projekt på G för den.

Kram och på återseende!

L


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar