måndag 15 januari 2018

Rensa i hemmet utmaning - Skafferiet!

Ny vecka, ny utmaning.

Denna veckan tänkte jag förflytta mig till köket, där finns det mycket 
som man kan rensa ut.
Men denna veckan ska vi bara fokusera på...


Det ska väl bli ROLIGT!!

Efter att jag hittade en påse dipmix från 2014 så kände jag att det var dags.

Nu har jag inget vackert skafferi man kan gå in i, 
som jag hade önskat att jag hade.
Nej, jag har ett antal lådor som man inte hittar någonting i. 
Men desto mer anledning att fixa lite ordning och reda,då.

Denna gång tror jag inte att jag behöver skänka något till second hand...
Inte heller tror jag att jag kommer sälja något...

Tror faktiskt INGEN skulle vilja ha min gamla dipmix :)


På söndag ska det vara klart.
Lycka till!

Kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar