torsdag 18 oktober 2018

Refashion - singoallablus med axelband

Hej hej
Nu blev ni allt förvånade, va!

Det var länge sedan jag gjorde ett blogg inlägg nu, men jag har haft mycket för mig på sista tiden. Jag har nämligen blivit student på äldre dagar och tillbringar därför min lediga tid med att studera, läsa och skriva.
Eftersom jag nu arbetar och studerar samtidigt finns det inte mycket tid över för att pyssla eller blogga så vi får se hur det blir i framtiden...

Men lite kläder har jag gjort om i alla fall.
Här är en refashion jag gjorde av en blus från en second-handbutik.


Gillade prickarna och att knapparna inte gick hela vägen ner som på en skjorta.
35:- kostade den.

Och simsalabim! 
Så här blev det efter att jag klippt och sytt en stund.



Ha det bra!

L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar