tisdag 16 augusti 2016

En jeanskjol bör väl finnas i alla kvinnors garderob??

Som jag har letat!!!

Jag har länge velat ha en jeanskjol som är rak i modellen, som inte har sprund baktill eller knappar fram. Och som har lite slitna detaljer.

Jag hade en gång en sån kjol, men den blev för stor.
Så den gav jag vidare...
Och inte gick det att köpa en till likadan i mindre storlek för det företaget hade slutat ta in den modellen på jeanskjol.

PUST!

Men nu hittade jag en!
Jag är sååå lycklig!!!

Ja, du vet säkert var jag hittade den...


På favvo-loppisen så klart!!

Bra pris var det på den också.
35 riksdaler minsann.

Tunna strumpbyxor, bruna höga stövlar och en härlig stickad tröja till,
och jag är redo för hösten!

Men än så länge njuter jag av sommaren 
som mirakulöst kom tillbaka.

L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar