onsdag 3 augusti 2016

Nyklippt!

Ibland blir jag tokig på mitt hår.
Ni vet så där, TOKIG!!!!

Det måste klippas NU!!

Och naturligtvis var min vanliga frisör på semester...
Och min alternativa frisör hade inga tider...
Såklart!
Man ska ju behöva boka flera veckor i förväg, det vet ju varenda människa.
Speciellt i semestertider.
Men jag vet aldrig några veckor innan om jag vill klippa mig eller ej.
Jag är såååå velig.

Så jag kollade upp några lämliga alternativ och ringde första bästa.
Och vet ni, de hade en tid nästan direkt!!

TJOOOO HOOOO!!

Snabbt gick det med saxen och hux flux var jag klar...

Och mycket av det långa håret var borta!


Liiiite kortare än jag tänkte, men det är ju bara hår.
Det växer ju ut igen.

Nu är det bara det där med färgen som måste göras något åt.
Tre veckor i gassande sol sätter sina spår...

Kram kram

L


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar