tisdag 21 februari 2012

Semledagen........ En god dag

Min goda svärmor kom på besök. Jag bjöd på mat, hon bjöd på semlor! En bra deal tycker jag.
Har faktiskt svårt att kalla henne svärmor. Det låter så hårt på något vis och hon är inte hård. Det passar inte in på henne alls. Men vad ska man säga annars? Det blir så krångligt att skriva barnens farmor hela tiden. Ja ni fattar, vilket I-lands problem!!
Men tusen och en tack i alla fall för de goda semlorna!

Hoppas ni ätit semlor allihop!!

Kram L

3 kommentarer:

  1. Tack, hälsningar svärmor

    SvaraRadera
  2. Mmm vad gott med semla :)
    Jag fick träna igår istället..
    Kanske lika bra det :P ha ha

    Ha de fint!

    Kram Verra

    SvaraRadera
  3. Ja, träna skulle jag nog också gjort men någon gång ibland får man synda.
    Annars blir det allt för tråkigt :)

    SvaraRadera