onsdag 10 oktober 2012

Sittbänk till köket

Jag har länge letat efter en sittbänk till köket.
Det skulle vara en liten lagom bänk för två, vit naturligtvis, som skulle passa på kortsidan av köksbordet. Hur svårt kan det vara att hitta en sådan??
 
GÖÖÖÖR SVÅRT!!!!!!
 
Tydligen!
För efter att ha letat på de flesta möbelaffärer tänkte jag bygga en själv!!
 
Men så tog jag en runda till närmsta loppis och tittade på saker med lite andra ögon. Och då hittade jag en bänk som jag nog kunde fixa till så den blev precis så som jag ville ha....
 
 
Rätt så ful faktiskt...men för 45:- så gör det ju inte så mycket om det blir fel.
 
 
Men efter lite snickring och målning så blev den faktiskt helt ok!
Jag är nöjd
 
Och nu står den på sin plats på kortsidan av köksbordet.
 
Nu får jag hitta på något annat att leta efter.
 
Ha en bra dag!
 
L
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar