söndag 14 oktober 2012

Veckans retro...

I dag har det varit full fart här hemma på Toregårg.
Jag har fejat och yrt fram i köket, bakat och rullat köttbullar
och varit riktigt huslig.
Barnen har lekt mestadels bra tillsammans.
Och M har gjort....ja vad har han gjort i dag??
Jag har varit så sysselsatt att jag inte riktigt har haft koll på vad han har gjort...
 
Veckans retro är...
 
GAMLA BÖCKER!!!
 
 
Visst är det fint att ha en trave gamla böcker liggandes eller ståendes
på en hylla.
Här har de fått besök av en liten vacker kopp.
 
Gjorde värsta fyndet på auktionen i går och ropade in en hel låda full med gamla vackra böcker för en tia...
 
Nu samsas några av böckerna med det andra fyndet jag gjorde i går...
Men det blir nog nästa veckans retro!
 
Kram kram
L
 

1 kommentar:

  1. Ja gamla böcker kan jag inte heller får nog av.
    Så härligt är de att dekorera där hemma med och med det gamla pappret kan man dessutom pyssla fint med:)
    Ha en härlig kväll.
    Kram Gerda

    SvaraRadera