onsdag 25 mars 2015

Refashion - Klänning blir topp


Den här fantastiskt röda klänningen köpte jag för 15:- på PMU förra sommaren.
Nu har den legat i pysselrummet och bara väntat på att få komma fram.
Så nu, när vårvinden viner runt knuten och jag längtar till sommaren, 
passar jag på att fixa till den lite.


Från början hade den faktiskt puffärmar men de rök redan i somras...

Fruktansvärda :)


Efter att ha tagit av det mesta av klänningen 
så återstod det bara en liten topp kvar.

Jag sprättade bort den nedersta spetsen på klänningen
och sydde fast den längst ner på toppen.


Så där ja!
Ingen färg jag brukar ha på mig men lite gullig blev den ändå...
Jag kanske kan ha en kofta över så jag inte känner mig som en hummer :)

Full fart mot påsken 

Kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar