söndag 17 januari 2016

Årets första refashion

I lördags var det äntligen dags för årets första loppistur. 
Jag har faktiskt längtat!

Inte för att jag måste ha någonting, eller jo, ett litet vitt bord/byrå letar jag efter men tyvärr hittade jag inte något den här gången...
Typiskt, då måste jag ju åka igen en annan gång. 
Såååå synd! He He He

Men jag hittade massa annat som jag ville ha behövde!

Bland annat blev jag blixtförälskad i den här klänningen.
Tyget och mönstret.
Och så satt den makalöst bra på.
Det var bara längden som störde en aning.
Jag vet att det börjar bli inne med långa klänningar och kjolar men jag varken passar eller känner mig bekväm i det.


Kortare och finare.
För en gång skull tog jag faktiskt inte bort ärmarna. 
Gillade dem... det är ju inte puffärmar så då går det bra!

Kram och hej

L



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar