fredag 25 mars 2016

Långfredag- en låååång dag

Såklart att jag skulle vakna 04:13 på långfredagen.
Hade tänkt få sova lite längre än så...
JAG ÄR FAKTISKT LEDIG!!

Så det här är en låååång dag.
Men det positiva är ju att man hinner göra lite mer 
om om man går upp så tidigt.
Nackdelen är att man är helt slut nu vid 17:00 tiden. 
Hade varit gött och vilat lite, men det får jag väl göra natt, kanske.


Det har smugit sig in lite gult i vårt hus.
Jag brukar inte inreda med den färgen, det är INTE min favorit.



Men den här underbara kannan kunde jag bara inte motstå.
Det kan ju ha med formen att göra, den är ju så bullig och gullig.
 Det står Guldkroken i botten och det betyder att den kommer från Hjo.
Jag köpte den på en loppis för en tjuga.


Till och med godiset får gå i lite gult i år.


Men vad det är svårt att dekorera med godis. 
Det försvinner lite grann då och då, jag förstår inte...


Trevlig långfredag!

L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar