torsdag 19 maj 2016

Hej och hå, vad tiden går...

Maj månad är ju heeeelt galet fullbokat!
Det är den mest hektiska månaden på året för mig 
och efter det kommer December på en stark andra plats.

Och egentligen är det under just de här månaderna som jag ofta känner att jag vill stanna tiden och passa på att njuta av allt runtomkring.
Sätta ner foten och bara bromsa tiden lite.
Jag hänger liksom inte riktigt med. Tiden/månaderna går men min hjärna är fortfarande inställd på början av april.

Och vädret gör ju inte saken bättre.
Ena dagen är det varmt och härligt och nästa dag har man dubbla tröjor under vårjackan och tumvantar för att inte frysa ihjäl.

Snälla väder, bestäm dig!
Det blir lite lättare då! Och bestäm dig gärna för sol och värme

En liten klänning som jag hittat på loppisen för 60:-
Men den har ju både puff- och trumpet ärm...
Det går ju verkligen inte för sig!!


Nu blev den mycket bättre!
Ärmlös och redo för sol och lite värme...


Full fart mot sommaren!!

Kram L





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar