lördag 15 oktober 2016

När livet är jobbigt - köp en tavla!

Hej hej
Längesedan sist...
Men ibland kommer livet i mellan och jag måste fokusera på att allt flyter i vardagen innan jag kan fokusera på annat.
Det har varit en intensiv vecka och så fort jag kommit hem 
har jag kraschat i soffan...

Men en liten loppistur orkade jag allt med. Det är ju rekreation för mig :)

Jag brukar inte titta på tavlor när jag är på loppis 
men dessa kunde jag bara inte gå ifrån. 
Jag blir glad när jag ser dem.


De har så härliga färger och motiven för mina tankar till Alperna.
Det är svårt att se vem konstnären är, har försökt googla 
men får inga bra träffar.


40:-/st kostade dem och jag älskar dem!
Jag gillar till och  med ramen.
Nu ska jag bara hitta en vägg att hänga dem på.

Trevlig helg

L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar