måndag 15 augusti 2011

Hej hopp!

ÄNTLIGEN har E en lös tand!
Som hon har väntat på detta.
ALLA andra tappar tänder utom E.
Hon har tyckt det har varit LITE surt kan man säga!!
Men vad stolt hon var när hon efter tandborstningen i kväll meddelade att nu minsann var det någonting på gång med en av de nedre framtänderna.
Och efter att ha lovat att vara försiktig fick jag känna och faktiskt var den liiiite lös!

Det är stort!

Får nog ut och loppa en liten söt pillerburk att samla tänderna i.
Eller sparar man dom överhuvudtaget??
Hur gör man? Jag är ju nybörjare på detta. Jag måste få veta!!!

Kram

3 kommentarer:

  1. Om du titta I en liten burk õver soffan hos mor så hittar du nog både din mans och mina.

    SvaraRadera
  2. Spännande med lös tand =)
    Cornelia har tappat och än så länge ligger dom i ett glas i skåpet, men tänkte köpa nån söt burk att spara dom i, det ville C göra.
    kram hanna

    SvaraRadera
  3. Tack!!
    Nu vet jag hur jag ska göra.
    Fast jag tycker det är lite ohygieniskt och äckligt så ska jag köpa en burk och spara de små tandebissarna.

    Kram

    SvaraRadera