tisdag 16 augusti 2011

Vit färg lite överallt

Håller som bäst på att måla diverse små saker här hemma.
Två hyllor, ramar och en låda.
För mig funkar det bäst om jag samlar på mig lite grejer och målar alla på en gång. Annars känns det som jag inte gör något annat än målar!
Men så råkade jag slänga med våran stora badrumsspegel av bara farten.
Men efter första strykningen kom jag på att jag inte hade någon surregatspegel.
Hur ska vi kunna göra oss iordning på mornarna utan spegel??
Hmm, M får strunta i att raka sig och jag får väl lita på att E fixar mitt smink!!
Nej hemska tanke!
Jag får sitta på knä i lekrummet och använda barnens utklädningsspegel när jag "mejkar" mig.

Så OM det nu är så att vi ser lite ovårdade ut för tillfället så ber jag om ursäkt. Det är bara tillfälligt!

Kram kram

Liselott



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar