torsdag 4 februari 2016

Layout från skiss

Usch!
Denna veckan har inte varit rolig.
Jag vaknade med feber i tisdags och den höll i sig några dagar, 
men nu är jag friskare och piggare.

Men lite pysslande har jag orkat med trots allt.
Ännu en gång har jag fått inspiration till en layout av en skiss från 
Så här såg skissen ut den här gången.


Och så här blev min tolkning...

Det rosa pappret kommer från My minds eye och heter Bella Bella
Det prickiga är från Recollection, mosaic memories
Pilarna är rubons från polar bear press.

Jag gillar att använda flera foton på en layout och i början gjorde jag bara dubbla layouter men nu för tiden gör jag bara enkla. 
Det är lättare och går fortare.
Jag brukar inte heller ha för mycket dekorationer på mina layouter. 

Nu är det snart helg!

Kram kram

L

3 kommentarer:

  1. Jättefin layout med de fina prickiga papperna och härliga foto. Underbart att dokumentera de där små stunderna. Tack för den fina tolkningen av min skiss hos VS!

    SvaraRadera
  2. HÄrlig tolkning i rosa och röda toner! Snyggt! Tack för att du är med och tolkar VS! Kram Åsa

    SvaraRadera
  3. Tack! Jag har verkligen fastnat för att göra layouter från skisser. Ibland tryter ju den egna fantasin och då är det bra med en skiss att kika på!

    SvaraRadera