torsdag 11 februari 2016

Mina Myskläder

Så här är det, 
När man kommer hem och landar i soffan så vill man byta till bekväma,
mysiga kläder.
Det vill ALLA...

Jag vet för jag har forskat runt lite.

Jooo, ljug inte nu...
visst har ni nån urtvättad tischa och ett par goa mysbyxor som ni gärna drar på er innan ni kraschar ner i soffan.
 Och det är helt ok att ha det!

MEN, det har inte jag!
Jag lovar...

Jo , några T-shirts har jag men de sover jag bara i och de sista mysbrallorna jag ägde hade jag när jag var gravid så de kunde jag använt som tält om jag hade haft de kvar.

Själv myser jag med stil!




Den här klänningen är sååå mjuk och skön.
Plus att jag fyndade den på loppis för 35:-, såklart!

Från början kommer den från HM, och var ca 15 cm längre.
Men jag kortade den så den passar mig bättre.

Nu är det snart fredag, så mys på.
Hela helgen!

L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar