söndag 29 maj 2011

Mors dag

I dag kunde man köpa mina morsdagskort på Rutan på landet


När jag var där vid 12 tiden så fanns det ETT kort kvar.
 Och hon fich nio st. i onsdags, Dessutom hade hon kvar ett gäng från förra året.
Duktigt handlat alla ni som gjorde det!

Nu finns det även studentkort i butiken och snart levereras lite
"trevlig sommar" kort till alla fröknar som ska ha sommarlov.......

Hoppas nu att alla mammor där ute har fått blommor och frukost på sängen
Själv fick jag sovmorgon och kommentaren -Du får i alla fall inget. Vi firar ju inte sånt tjafs!
Det är kärlek det!!!!!

Kram kram

Liselott


3 kommentarer:

  1. Det är ju lite hysteriskt när butikerna gör reklam för allt som Mor bör få, men såklart det är kul med present ändå ;-). Hoppas du fick en trevlig Morsdag.
    Kram Liselott.

    SvaraRadera
  2. Din man , han är charmig han:-)

    SvaraRadera
  3. Jo, jag fick allt en mysig dag i alla fall.
    Och min man är inte så illa som han låter......

    Kram Kram

    SvaraRadera