tisdag 3 maj 2011

Snö....

När jag drog upp rullgardinen i morses började jag nästan att gråta.
SNÖ! 
E tröstade mej lite och sa att det kanske blev finare väder om vi drog ner rullgardinen
och drog upp den igen.
Vi gjorde ett försök men det fungerade inte....Typiskt.


Som tur var försvann snön ganska fort.
Ja, jag vet att påsken är slut men jag gillar mina vita fjädrar!!!

Sedan lämnade min goa E ett litet meddelande till mej.
Hur gulligt var inte det.
Jo, och tuppen hänger också kvar. Men det är en VÅRTUPP och ingen påsktupp.


Kram på er

Nu ska jag ladda inför i morgon.


Liselott

2 kommentarer:

  1. Hej Liselott!

    Man blir alldeles varm i hjärtat av det där lilla meddelandet:-))

    Tack för att du är med i min utlottning, och så fint du länkar bilden!
    kramkram Hillevi

    SvaraRadera
  2. Vilket gulligt meddelande! Då bryr man sig inte om snön längre :-)

    Vad roligt att din lilla vill ha ett indiankalas, vilken bra idé!

    SvaraRadera