onsdag 22 juni 2011

Skåpet är på plats

Egentligen ska jag inte blogga just nu för jag har typ miljoner saker jag borde göra innan, men jag blev bara tvungen att visa mina fina skåp som jag/vi lyfte på plats i lördags.
Så här kommer dom.

I köket har den lilla låga hamnat. Jag fick flytta både två skåp och en kökssoffa
för att det skulle bli bra.
Men bra blev det.


Och i tvrummet hamnade det lite högre skåpet.
Nu har jag bara ingen plats för mitt gamla slagbord. Men det får stå i förrådet så länge för det gör jag mig aldrig av med.

På det här skåpet ska det också sitta krusiduller i mitten precis som på det låga skåpet.
Jag har målat dom med, men nu är frågan:
Ska jag sätta dit dom eller ska det vara som det är nu?
Det kanske blir för mycket?

Ha en riktigt gooo midsommar

Kram Liselott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar