tisdag 21 juni 2011

Sommarkruka

I går kväll var vi från jobbet på en kurs hos Rutan på landet. Det var dags att plantera sommarkrukor.
Sussie på jobbet har fyllt 40 år så detta var hennes present från oss.
Det var en SÅÅÅÅ inspirerande kväll, med mycket tips från Annelie (Rutan alltså).
Nu blir man så sugen på att fixa iordning allt här i trädgården som inte är klart. Men jag lärde mig att allt INTE behöver vara perfekt. Till och  med Rutan hade lite ogräs i rabatterna! Men det var inget man störde sig på under vandringen genom hennes underbara trädgård.


Så här blev min sommarkruka. Eller ja, hink rättare sagt.



Ha det gott

Kram Liselott

1 kommentar:

  1. Hej! Så trevligt hos dig! Ja visst kan man längta bort när vädret är som det är! Tack för att du deltar i min utlottning och jag kunde hitta hit! :o)

    SvaraRadera