fredag 13 januari 2017

Fredag den 13:e

Ja, den här dagen började ju bra!

Vaknade en kvart innan jag skulle börja jobba.
Min väckarklocka ringde inte...
men imponerande nog var jag bara 10 min försenad. 
Då hade jag både fixat mig och barnen och matat kaniner.
Och jag körde lagligt hela vägen till jobbet, om det är någon som undrar.
Barnen år frukost i bilen, dagens höjdpunkt enligt lille A.

Sedan var det lite tungt på jobbet, 
men det är tur att man har goa kollegor som hjälper och stöttar.

När jag kom hem låg det en påminnelse på en räkning som någon felaktigt tyckte jag skulle betala, så jag fick ringa ett samtal och ställa allt till rätta.
Arg, irriterad och stressad.

Den här försovningen har jagat mig hela dagen,
det känns som om jag varit stressad i allt jag gjort.
Hur dumt som helst.

Så numera ska jag ha detta som motto...


Inga bekymmer!
Man blir lycklig var dag :)

Kanske det...Kanske!
Den hänger i köket så jag alltid ser det.

Nu ska jag lägga mig och nu ska jag inte ställa någon klocka tills i morgon!

God natt
L


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar