torsdag 19 januari 2017

Ny liiiten refashion.

Den här blusen hittade jag på loppisen för några veckor sedan.
Man kan säga att jag mellandags-fyndade.
35:- kostade den men det var ju ett liiitet fel på den.
Kan du gissa vad?


Jo, titta noga på bilderna. det är något jag ändrat lite på...

Ärmarna så klart.
Jag känner mig lite lätt instängd i puffärmar så de försvinner fort.
Men jag tyckte ändå att den här blusen inte skulle vara helt ärmlös så därför gjorde jag en liten holkärm istället.
Mycket mer klädsamt enligt mig.

Men just nu tror jag inte att jag ska ha den så här utan en tröja över.
Det blir lite kallt.


Det här blev ju bättre!


Fast då syns ju inte ärmarna ändå...
Men de känns!

Gillar min fina dalahäst-kudde.
Också ett loppisfynd!

Hej hej
Nu är snart januari slut!

Kram 
L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar